Tapahtumat

Kokoonnumme joka toinen keskiviikko Palvelutalo Kreivinaikaan klo 13.00, (os. Brahenkatu 14-16).

Joka toinen keskiviikko parittomalla viikolla on ns. päiväkahvitilaisuus Kreivinajan toimintatuvassa. Tapaamisissa käsittelemme toimintasuunnitelman mukaisia teemoja, ajankohtaisia asioita tai keskustelemme jonkun jäsenemme esille ottamista aiheista.

Näissä tilaisuuksissa on kahvitarjoilu, johon tarjottavan tuo vuoroviikoin vapaaehtoinen jäsen. Viiden euron kahvimaksulla keräämme käyttövaroja.

Tiedot tapahtumista julkaistaan myös ilmaisjakelulehti Raahelaisessa.

Otamme tapahtumissa valokuvia, jotka julkaistaan yhdistyksen nettisivuilla. Osallistumalla tilaisuuksiimme hyväksyt valokuvaamisen ja kuvien julkaisun.

Yhdistys ei vakuuta osallistujia retkillä vahinkojen varalta. Kun osallistut yhdistyksen järjestämille retkille, niin huolehtinet omasta riittävän kattavasta matkavakuutuksesta.

Päivitetty 18.2.2024/AJA, 22.2.2024 HO